Min lilla sjukling.

Usch va jag tycker synd om min lilla skrutt. Det var länge sen hon var så här dålig. Hon har legat på soffan heladagen och sovit från och till i 2 timmar, inge roligt att se henne må så dåligt.

Igår var vi på Bvc för Linneas 5 års kontroll och där fick hon den sista vaccinations sprutan mot diferi, stelkramp,kikhosta och polio ,så jag tror att det är därför hon har feber i dag, eller jag hoppas att det är så för då kanske hon mår bättre imorgon och slipper må så dåligt :-(.

Allt såg iallafall jätte bra ut hon hade växt hela 10 cm på ett år, nu var hon 105 cm och på 4 års kontrollen förra året var hon 95 cm lång och det var samma år som hon opererade bort sina halsmandlar för att hon sjönk väldigt mycket på hennes tillväxtkurva. Orsaken var jämt infefektioner i halsen samt extrem snarkning så det rubbade hennes sömn som gjorde att hon inte kunde växa ordentligt. Men nu är hon tillbaka och barnmorskan sa att det var inget att vara orolig för längre :-) mitt hjärta hjublade kan jag säga.

Det är sjukt vad nått sånt kan göra menar trodde aldrig att halsmandlarna kunde ha med nått sånt att göra så är så glad över att det uppmärksamades och att det gick att lösa :-) min lilla flicka börjar bli stor.. 



//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback