Längar till semester.....

Sitter på lunch smått ledsen i ögat. Solen skiner och jag sitter här rädd för att det fina vädret ska försvinna till min semester. Precis så här var det förra sommaren, vädret var underbart tills det var dags för mig då kom molnen och regnet och de härliga dagarna var förbi.

Men jag är inte bitter :-)

Ja det som satte igång detta var att min käre vän Em ringde och berättade hur härligt hon hade det på stranden och då på en gång blev jag så klart avundsjuk, jag vill också sola och bada.

Men men som plåster på mina sår så ska jag iallafall få njuta av solen i kväll på världens mest underbaraste bygga med mina fina vänner och lite grillning vem vet kanske blir ett kvällsbad också :-) om inte för mig så kanske för barnen.

Nu är det dags att sluta grina och på med leendet för nu ska ska jag tillbaka ut i butiken .

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback