En stuga mitt ute i skogen...

Imorgon händer det. Jag är ledig från jobbet för att kunna åka upp tidigt till Norrtälje med bästa Em för att förbereda  tjejernas ankomst.
Mitt problem just nu är att jag har inga Norrtälje stugkläder och jag kommer inte hinna handla det innan vi åker och det känns sådär, jag menar man måste ha en semester outfit.

Denna semester hade jag tänkt mig en riktigt snygg stickad kofta/tröja med jeans/svarta leggings och antingen gummistövlar eller uggstofflor för att ha inomhus men, ja ja jag får ta nått jag har inte för att det är mycket men det viktigaste är tiden där uppe och jag vet att vi kommer att få det super.



Puss på er så länge !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback