Renovering på hjärnan.

Sitter i soffan med en massa renoveringtankar. Väntar just nu på att lånet ska gå igeom så jag kan börja rusta upp mitt hem.

Just nu tänker jag på att slå ut klädkammaren och göra två rum till barnen och sedan tänker jag nya golv, mörka golv i hela lägenheten. Sen går tankarna till vårat sovrum där jag har tänkt göra sängstomme med garderober och hyllor för att få upp mysfaktorn samt bra med förvaring då klädkammaren ryker.

Men främst av allt tänker jag på när jag kan kliva in i ett nytt och fräscht badrum men klinkers och kakel och självklart nya badrums möbler och dimmerbrlysning.

Ja jag kan sitta i timmar och bara föreställa mig hur hemmet kan se ut, hoppas bara nu att alt blir klart så vi kan börja någon gång.


Har så många ideèr och så mycket jag vill göra vill bara få utföra det också
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback