Just nu....

Ligger i soffan och njuter av att jag har haft en underbar helg. 

I fredags var jag hemma med barnen och när mannen min kom hem så kollade vi på film "the heat" en komedi med sandra bullock och den var riktigt rolig och det är inte så ofta vi orkar kolla på film så sent, kom i säng vid ett tiden. 

Igår jobbade jag och sedan mellanlandade jag hemma en stund innan jag tog mig hem till min käre kusin i Huddinge. 
Vi lagade lite mat och drack bubbel och bara umgicks, sån himla skön lördag kom hem vid ca 22:30. 

Idag var vi hela familjen bortbjudna på glöggmingel hos min käre moster och nu ligger jag som sagt här i soffan med en kopp te och har kollat på solsidan. 

Imorgon är det en ny vecka och att denna helg gett sig så mycket energi ger mig hopp på att denna vecka blir super bra om inte annat så är ju iallafall fredagen redan planerad... 

Puss på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback