Min lilla sjukling.

Ligger i sängen med min sjuka Lilleman.
Tempen i pannan visar bara 37,5 medan i örat 36 det vill säga ingen feber.

När man tar i han så känns det som om han brinner upp så litar inte alls på termometern just nu.

Kan verkligen säga att jag känner mig sjukt orolig över hur han mår, han äter som han ska och man kan få han och le lite i mellan han gråter men tankarna om det så kallade farliga RS viruset spökar hos mig. Det var ju inte länge sen man läste om det.

Tror jag ska ringa vårdguiden imorgon och se vad dom säger, som sagt är orolig då han är så liten.

Så just nu hoppas jag på att han kan få sova lite här bredvid mig och skulle själv behöva några timmars sömn om det nu är möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback