Överraskningen.

I lördags hade jag och hjärtat planer på att gå ut och äta med våra kära vänner Em och Paprik.

Det var sagt att vi hade bokat bord klockan 17.30 och för att jag skulle hinna efter jobbet blev jag hämtad.

När jag sedan är på väg att hoppa in i duschen så blir jag snabbt stoppad och få då höra.

" Ni ska packa en väska med middagskläder och badkläder och ni ska även packa för en övernattning"

Bara här få jag snabbt panik och det ända jag tänker på är ju att vi ska till söder och äta.

Bubblet öppnas under tiden vi packar går sedan till bilen där vi inte har en aning om ´vart vi är på väg.

Destinationen blev spa hotellet Skogshöjden och målet var bröllopskonferens.

Det är så att våra kära vänner ska agera värdepar på vårt bröllop och då ville dom gå igenom deras uppgifter och vad vi förväntade oss utav dom under dagen.

Dom är helt fantastiska och vi kunde inte vara lyckligare att ha dom som våra vänner..¨

 
 
 

Kommentarer
Moni säger:

Underbart! Jag är stolt Moster! De tar sin uppgift på allvar och det gillar jag helskarpt. Jag gillar er ALLA helskarpt! Puss på er, godingar!

2013-01-21 | 13:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback