Kärlek till tusen om inte mer.....

Sitter i soffan med min lilla skrutt och dom stora barnen har gått till skolan.

Paniken över att tiden men min lilla kille snart är över biter i hjärtat och jag vill ta vara på varenda minut med honom.

Han är världens gladaste kille men nu har seperationångesten kommit och man får helst inte lämna rummet...

Han älskar sina fantastiska storasyskon som alltid försöker hjälpa till även om det är gnäll ibland.

Kommer ju även att bli mindre tid med dom stora nu när dom inte behöver gå på fritids så mycket och alltid kan komma hem om dom känner för det, det kommer ju att ändras när jag börjar jobba.

När jag tänker efter på mina underbara fina barn så förstoras mitt hjärta till tusen.

Vad skulle livet vara utan mina älsklingar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback