Viktnedgången....

Mitt hjärta klappar som bara den idag för idag är det Fredag vilket innebär vägning....

Har nu kämpat i 7 veckor och sett resultat varje vecka. 

Idag stod det hela -1kg på vågen och det totala ligger nu på:

-4,3kg ( från 73kg till idag 68,7kg)

Första delmålet var 5 kg (68kg) vilket är om 800g och andra delmålet är 65kg.

Slutmålet är 60-63kg och jag ser verkligen målet i sikte, det tråkig är att jag måste stanna av ett tag för att brudklänningen ska passa och den ska sys upp nästa vecka.

Men då ska jag fan ha klarat först delmålet....

Vill tacka bästa Nathalie som pushat mig till detta och hjälp mig ta tag i saken....

Vill ni ha en PT som är hård men även ödmjuk och riktigt duktig kan jag absolut rekommendera henne...


Puss på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback