Lördag

Sitter i soffan har precis klätt på mig efter att ha duschat känner mig ganska trött idag men det gör jag ju jämt så det går väl över.

Idag har jag inga planer än så länge funderar jag på om jag ska ta mig ut och hitta på nått med barnen men just nu så är det tomt på ideer där uppe. Till kvällen kanske jag ska till Paprik & Em och mingla lite, får se om det går att få barnvakt eftersom sambon jobbar natt, men snäll som paprik är så bjöd han även in barnen men kan känna att ta med dom båda kan bli lite jobbigt eftersom det ända dom gör just nu är gnäller på varandra och bråkar om vem som kan få mest uppmärksamhet så om inte annat kanske man bara kan ta med sig en och på så sätt även ha lite kvalitetstid :) får se hur det blir under dagen.

Nu är det bara 4 dagar kvar !!!!! :D
 
Puss

//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback