Vi drar till fjällen :)

Om nu bara fem dagar åker jag,min älskling,Em och Paprik tillbaka till Barren där vi spenderade en vecka i januari.
Längar så oehört mycket, det kommer att bastas, dricka bubbel, gå på afer ski och bara ha det helt underbart :).
Har lite dåligt samvete att barnen inte ska med för dom älskade det sist vi var där men det kommer kanske inte vara sista gången vi åker upp så deras tid kanske kommer den också :)

Det ända jag nu har problem med är ju outfiten till dagarn, har inge pengar och jag hade ju tänkt att ha mina stövlar och skinnjackan men det verkar som om jag tänkt fel och att snön och kylan fortfarande finns kvar där uppe och eftersom dom hemska katterna pissade på mina fina uggs som nu är kastade har jag inga vinterskor och trodde helt att jag skulle klara mig med stövlar men det är så att jag hade helt fel  så det måstes köpas in nya uggs och en riktigt skysst vinter/vår jacka som man kan gå runt i och känna sig vacker  :)

Måste få fram pengar på nått sett, någon som behöver få sitt hem städat :D


Puss på er

//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback