En riktigt mysig kväll...

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll men tjejerna. Vi började med att träffas på 54 för att ta en liten matbit och ett glas vin för att sen ta båten över till Gröna Lund och se Martin Stenmark.

Han är så himla bra, en charmigare kille (man) får man leta efter :) han har en sån otrolig scen närvaro och när han talar till publiken så smälter hjärtan :).

Efter spelningen tog sig två vänner hemåt och vi andra fyra valde att stanna kvar och ta ett glas på Tyrol innan hemgång. När det väl var dags att gå hem valde vi att gå från Djurgårn till T-centralen och under hela promenaden hade jag en myskänsla i hela kroppen så när jag kom hem satte sig mannen min och jag på våran altan med ett glas vin och tända ljus. Kan nog inte haft en bättre kväll :) tack tjejer....






// Di

Kommentarer
Anonym säger:

Gröna Lund är helt okej. =)

2010-08-07 | 13:34:04
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback