Liten update.

Usch va dålig  jag är på uppdatering !!!

Kan iallafall säga att jag har haft en helt fantastisk helg och vecka. I fredags var det middag hos svärmor sen bara hem och mysa med familjen.

I Lördags var det dags för hockeyträning för Kevin och efter det slutade det med skriskoåkning på utebanan med Miss Lie och hennes respektive och Lucky såklart. Det var riktigt kallt men väldigt uppfriskande, så härligt att ha kvalitets tid med barnen. Men på kvällen blev det kvalitets tid men mina underbara vänner Flisan och Pempa. Vi tog oss ut i skogen till Flisan med en varsin pizza och en massa godis och där stannade vi hela natten och hade det jätte bra, det är sällan jag träffar dom båda samtidigt och det är nått jag saknar, måste bli bättre där :)

I måndags var det jobb och inte så mycket mer. Där imot igår så var det finaste Ems födelsedag och vi tog oss ut till Heron för lite bowling med henne och hennes fina familj, var super kul :) och blev så glad att jag fick träffa min vän på hennes födelsedag :)

Där fick ni några dagars uppdatering och jag lovar ska försöka bli bätter :)

Puss på er

//Di


Älskar dig gumman!!! Tack för att du finns i mitt liv.






Kommentarer
Pempa säger:

Åh vad jag älskar dig!!! :-) pöss

2010-12-01 | 17:13:53
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback