Söndagsmorgon

Kan det komma mer snö nu, visst att det är vackert ute men kom igen snart kommer man väl inte äns kunna gå ut av all snö.

Äter fruksot med barnen framför tv med tända ljus och myser, snart ska jag göra mig i ordning för att åter igen åka och jobba. Nu längtar jag verkligen till lång ledigheten i jul, att inte behöva åka iväg och jobba utan bara ta dagen för vad den är kommer att kännas helt underbart.

 Måste säga att jag känner mig smått stressad till jul, jobbar ju varje dag fram till på fredag och vi har inte handlat varken mat eller gran än och en outfit till julen måste hinnas fixas eftersom det jag beställde inte riktigt var som jag hade tänkt mig. 

Dags att göra sig vacker!!!

Ha en trevlig söndag allihopa =)

 

//Di


Kommentarer
Lie säger:

Jag tror faktiskt jag skippar att välja ny jul OCH nyårsoutfit i år. Den stressen väljer jag bort :) Bara att ta "DLS" eller något annat guldigt eller rött =) puss

2010-12-19 | 10:27:06
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback