Fredagsmorgon

Sitter i soffan med datorn i mitt knä och en kopp kaffe i handen och restan av familjen gör desamma, fast utan kaffet.
Kevin sitter med sitt nya nintendo DS, linnea sitter med en leksaks laptop där man lär sig bokstäver och pappan deras sitter med hans dator i knät. Vi är inte den typ av familj som gillar att umgås med varandra :), nä då, det ser bara väldigt roligt ut.

Idag blir det till att jobba mellan tre och åtta, måste säga att det känns skönt att göra nått efter dom här lediga dagarna men känner mig väldig låg så jag skulle även vilja stanna hemma och krypa ner under täcket för dagen, men det blir väl bättre när jag väl tar mig ut och det kommer också vara roligt att jobba idag då vi alla i personalen  jobbar och det är alltid trevligt eftersom det är så sällan :) (alla, är vi tre som står ordenarie i butiken)

Hoppas ni får en härlig fredag..

Puss på er

//Sweetdi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback