Något nytt och spännande.

Sex dagar kvar till semester, sen blir det bara att njuta av ledigheten och förhoppningsfullt solen. Blir nog till att vara hemma hela semestern, pengarna just nu tillåter inte så mycket. det har ju gått åt lite till våran alldelles underbara altan och nu våran rottingsoffa som vi väntar på.

Sedan efter semestern blir det till att byta jobb, jag vet vart kom det i från men det kommer att bli så himla bra känner mig just nu klar med mitt nuvarande jobb och vill se mig själv utvecklas lite mer och testa på nått nytt igen och jag börjar bara med att jobba halvtid och kommer att kunna ta igen all tid jag har varit borta från barnen och min J :) kan vara så att jag t.o.m hinner laga mat och städa oftere än vad jag gör ;) men mest av allt hinner jag kanske bli glad och pigg igen och det just nu känns som prio nummer ett :)


Läskigt men defenetift värt det :)


Puss på er...


//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback