Behöver hjälp!!!!

My darling fyller 27 år på Lördag och jag har verkligen inte en aning vad jag ska hitta på till honom.
Han säger att han inte vill ha något men hur kul är det.

Vad vill män/killar ha i deras paket?

En snygg klocka?
Radiostyrd bil?
Kläder? (strumpor & kallsonger)
En romantisk middag ?
Sin fru/tjej inslagen i rosett kanske?
Något tekniskt? ipod,nintedo DS,telefon

Vad får en man/kille att bli glad eller tacksam  kanske är rätta ordet? förutom det som alla täker på nu :) jo då jag vet vad ni tänker;)
men helt allvarligt har ni några förslag så kasta in dom bara för helt ärligt kan jag säga att jag är sämst på att hitta på eller ge bort presenter, brist på fantasi kallar jag det. 

Hjälp mig nu

Puss på er
//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback