Grattis min älskling ....

Just nu håller jag på att fixa frukost på sängen till min älskling, han fyller idag 27 år idag och jag kommer ihåg första gången vi firade hans födelsedag tillsammmans  men då fyllde han 17:) . Senare ska han åka iväg och jobba tråkigt nog men jag funderar om jag ska anordna någon middag eller nått tills han kommer hem.

Igår var ju skrutttan hos tandläkaren och tidigare har hon tyckt att det varit super jobbigt med en främling som gräver i munnen på henne, men igår var hon super duktig måste säga att jag är riktigt stolt.
Sedan åkte vi upp till centrum och köpte hem hamburgare och pizza och mös på soffan till let`s dance.

Det var en perfekt fredag känner jag :)

Bjuder på en bild på skruttan i tandläkarstolen



//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback