Helgen...

Hela helgen har det varit fullt ös. Fredagen började med att åka till ikea för att köpa nya garderober men kom istället hem med en byrå för vi hade fel mått på väggen hemma, sen fick  jag idèn att måla om hallen så iväg för att köpa vit färg. Em och Paprik följde även med hos hem och Em hade haft en jobbig dag så det blev även en sen natt med lite för mycket vin. På Lördagen var det dags för att åka hem till bästa moster för att bli bjudna på våfflor och det var super mysigt att träffa alla, sen var det bara att åka hem igen och fortsätta med hemmet, placera den nya byrån och sedan fortsätta måla och sambon åkte iväg för att jobba natt. Em kom över och vi hyrde New moon :) Åh så bra den var, så imellan måleriet blev det soffmys med min bästa Em.
Söndagen hade jag och sambon kalas för oss med släkten och kevin var iväg på hockey avslutning, så fullt upp var det men från sambons sida vi fick en ny kaffebryggare och en sodastreamer :) och från min sida av släkten fick vi presentkort på Ikea till våra nya garderober så det var ju super bra presenter vi fick...

Hoppas ni har haft en bra helg min var bra men stressad och jag känner att jag hade behöft en dag till för att stressa ner...

Puss på er...

//Di.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback