Jobb,jobb,jobb

Äntligen klar :) har nu suttit sen sju och gjort kundregister till jobbet så vi kan börja med lite reklamutskick och erbjudanden. Känns as bra men jag har bara kommit till bokstaven K då det var det ända jag hann rensa ut på jobbet och ta med mig hem, så det är bara att fortsätta imorgon så jag blir klar så fort som möjligt och kan börja med påskskyltningen.

Idag har jag varit med bästa Em och flängt runt till biltema för att inhandla spolarvästa, själv tycker jag det är en onödig kostnad men Em övertalade mig om att det var en bra och behövlig sak så jag körde på det, vi kollade även på tapeter på flugger färg men hittade ingen lockande.
Körde sedan hem Em och tog mig till jobbet....

Just nu känner jag att jag ligger efter på jobbet, jag hinner liksom inte med, vill så mycket men tiden räcker inte till så nu blir det att jobba hemifrån lite för att skriva ner mina tankar och ideer så jag kommer någonstanns. Imorgon skulle jag ha börjat klockan tre men vi har utbildning med en vagnsleverantör så det är bara att ta sig in till ett istället och jobba fram till åtta och där i mellan ska jag även ha telefonmöte med chefen så det är fyllt upp.

Det är tur att man tycker om sitt jobb så all tid man lägger ner blir värt det :) 


Puss på er

//Di

Känner mig som en ny person så fort solen skiner and i like it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback