Lördagen.

Tänkte sammanfatta gårdagen.
Dagen började ju med sång och frukost på sängen till pappa J och sedan var det hockeyskola som väntade för kevin, det var länge sen han spelade så på slutet  satt han och vilade på bänken :). Efter det lämnade jag och Em av dom hos deras underbara farmor för att ta oss i väg till media markt för att köpa present till pappa J och det blev: Ett trådlöst tangentbord med en mus, Mickael Jackson This is it DVD, och sen nya hörlurar till Ipoden.
Efter det blev det hämta upp barnen för att sig till Willys för att handla mat för kvällen" Grekiska biffar med klyftpotatis och morötter och på sidan sallad och taziki".

Det blev otroligt god mat och sedan melodifestivalen med Em ,Paprik och mina föräldrar :)

Idag blir det att åka och jobbar 10.75-18.15 så nu måste jag göra iording mig :)

Puss på er..


// Di

Mysiga frukosten på sängen.


Dom fina paketen med ett glas bubbel så klart :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback