Mamma jag vill bli storasyster.

Nu har jag hört dom här orden i tre dagar av Linnea, hon kommer fram till mig och vill så gärna bli storasyster och att vi ska skaffa en liten bebis. Måste säga att det känns lite jobbigt då jag verkligen skulle kunna tänka mig ett barn till men jag är tyvärr ensam om den tanken, förutom Linnea då.
Jag sa att hon skulle gå till sin pappa och prata med honom då han tycker att det räcker med oss fyra så får se om hon gör det, han kommer nog att bli chockad om inte annat :).

Idag är jag hemma med Linnea som fortfarande har prickar som hon säger (vattenkoppor) men ser inga nya och dom gamla har nu äntligen torkat ut så det blir nog dagis imorgon och jag jobba.


Här är min lilla skrutt när hon är runt året :)



//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback