Tröttmössa.

Är så himla trött idag. Våra två katter har hållt mig vaken halva natten med allt spring och sen har dom klöst sönder min sittpuff i bambu eller vad det heter, sjukt irriterande eftersom dom har en egen klöspåle.
Så idag blir det segt på jobbet måste få ut kundernas vagnar och sedan göra iordninig försäljningssiffrorna från förra årets mars månad så vi kan se vart vi  ligger i år, det är iförsig väldigt roligt, men annars blir det  nog lungt.
Slutar kl 17,00 idag och då bär det hemåt  :)

Hoppas ni hade en bättra natt än jag :)

Puss på er
//Di


Kommentarer
Design-Topia säger:



Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

2010-03-04 | 11:17:14
Bloggadress: http://designtopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback