Vad hände nu ?

Linnea är med sin farmor och Kevin är hos faster och jag sitter i soffan och väntar på att mannen ska komma hem, hur kom det sig ?.

Jag skulle ju hämta två barn idag efter jobbet sen fick jag reda på att det var bara ett barn som skulle hem, men nej då det skulle stanna hos sin bästa farmor :) så nu sitter jag ensam i soffan en fredagskväll och jag kan inte komma ihåg senast det hände, känns jätte konstigt.

Imorgon är det jobb igen sen ska jag hämta upp bästa svägerskan för att titta på melodifestivalsfinalen och dricka bubbel :)  


Puss på er

//Di




Kommentarer
althea säger:

Ha en skön dag =)

2010-03-13 | 12:29:26
Bloggadress: http://altheatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback