Vill bara få iordning mitt hem.

Idag är jag fast på jobbet från 9.45 till 20.15 när jag igentligen skulle ha börjat 12.00 men så blev det inte. Kollegan som skulle ha öppnat idag halkade i en trapp imorse så det var bara för henne att åka hem och invänta tid hos kiropraktor :( stackarn får se hur illa det är om hon kan komma in i veckan eller om hon blir hemma. Själv är jag helt slut efter helgen och tankarna på det stökiga hemmet snurrar hela tiden i huvudet, nu vill jag bara få i ordning och tillbaka mitt hem det har nog aldrig varit så illa som det är nu inte på väldigt länge iallafall och det kommer väl inte bli bättre förns vi lägger det nya golvet som måste väljas ut och köpas in, men när det blir är ju en fråga. Måste ringa till banken också och öka på lånet nu när det snart är dags för att bygga altan till min uteplats :) det ser jag sjukt fram i mot men vägen dit är jobbig klarar inte riktigt av när mitt hem ser ut som en byggplats eller hur man ska förklara.

Nä nu känner jag att jag gnäller väldigt mycket och att tröttheten tar fram en väldigt negativ sida, det blir ju as bra bara det blir klart ju :) Gäller bara att peppa mig själv och stå ut i stöket...


Puss på er..

//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback