Fredag och en ledig helg.

Äntligen Fredag. Jobbar bara fram till 16 idag sedan blir det hem och hämta barnen för att åka till Farsta och köpa en present till Kevis kompis som han ska på kalas hos på Lördag mellan 14.00-16.00.

Idag blir det bara att ta det lungt och städa lite hemma, funderar på om jag och barnen ska hyra Alvin och gänget 2 och äta lite fredagsmys, känns som om det var ett tag sen jag verkligen hade kvalitets tid med mina älsklingar så det behöver nog både dom och jag :).

På Lördag vet jag inte vad som händer förutom att Kevin ska på kalas men det kommer ju att vara super väder så det blir väl till att vara ute i allafall :) Linnea kommer ju vilja lära sig cykla utan stödhjul som hon nu tjatat om ett tag så det är bara att ta tag i det,  så klart lilltjejen ska lära sig cykla utan stödhjul. Sedan vill Bästa Em njuta av solen med ett glas bubbel och det låter ju inte helt fel bara det kan vänta tills jag hämtat Kevin så =).

Söndagen ingen aning samma där tror jag bara ska ta det lungt :)

Men vet vet saker och ting ändras...


Puss på er

//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback