Update

Ligger fortfarande i sängen har tom ätit lunch i sängen. Vaknade vid halv åtta imorse av ett sms från chefen om hur det ser ut med personal för dagen så det vara bara att svara på det och sedan somna om efter ett tag vakar jag igen av ett sms men då var det en kollega som är mammaledig som ska komma in till butiken och vill äta lunch, så imorgon har en en trevlig lunchdejt :).

Har jobbat ihelgen men i lördags var det tjejfest hos miss Lie,  måste säga att hon har väldigt trevliga vänner. Vi började hemma hos födelsedagsbarnet och sedan åkte vi in  till Soap. Efter ett tag var det dags för mig att bege mig hemåt så jag ringde en annan tjejkompis som jag visst var i stan för att kolla om vi skulle åka hem tillsammans men det slutade med att jag hamnade en sväng på whiteroom istället men hade så himla ont i ryggen och kände mig lite väl för slirig för att fortsätta så efter en kort stund tog vi taxi hemåt.
Vaknade på Söndagen men en sån huvudvärk som jag nog inte haft på jag vet inte hur länge det var så hemskt att jag mådde illa och nästan inte kom upp ur sängen, men tillslut så kom jag till jobbet och då gick allt över och blev bättre. Kvällen spenderades men Em & paprik och vi åt tacos och kollade på Avatar som är en helt sjukt underbar film :)


Puss på er

//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback