Då var det Onsdag

Va hände med vädret, vilken jxvla snöstorm kan säga att jag har ingen lust att gå till tåget sen, kommer ju att blåsa bort.

Den här veckan kommer att bli en ganska bra vecka tror jag, imorgon ska jag ut med tjejerna i butiken sen på fredag tänkte jag faktiskt ta fram julgrejerna :-) jo jag vet två dagrar tidigare än man ska men what the xxx jag kör iallafall. Tänkte även kolla om bästa svägerskan ville träffas. På lördag blir det till att fira Em som fyller år och det gör vi med pyjamasparty hemma hos flisan i skogen. Vad som händer på Söndag är lite oklart, det kanske blir bio om det finns någon som kan passa mina älsklingar annars blir det adventsmys med glögg och pepparkakor :-)

Ikväll blir det till att titta på grey`s och kanske lyxa till det med tända ljus och ett glas glögg...



Pöss på er ...


/Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback