Tiden går så fort.

Snart dert ju julen  här och det har gått sjukt fort måste jag säga. Det slog mig inte förns vi började att julskylta i butiken idag och jag kände bara hur jag längtar till min fina fina jul inredning, gardiner lycktor,kuddar och den mysiga belysningen,.

Måste gå igenom önskelistan med familjen också så man kan börja med julshoppingen:)
 
Linnes största önskan är en levande kanin men kan säga att det inte kommer att hända :) som tröst funderar jag på ett kaningosedjur.

Kevin vad han önskar sig vet jag inte riktigt men han pratar mycket om starwarsgrejer men vet inte om det är nått man kan få tag i.

Hjärtat önskar sig en onepice men vet inte om jag ska överaska honom med nått annat som jag tänkt på :)

Och jag då ? jo min lista kan bli lång :) men jag har ju blivit för stor för en önskelista men högst upp skulle det stå :

Pyamas
Sidenkimono (svart eller rosa)
Tofflor
Kamera
Sex and city 2 the movie.

Vad står det högst upp på era önskelistor ?


//Di



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback