En ledig dag

Idag har jag varit ledig och åkt till en barndoms vän till mig på fika, förstår inte varför vi ses så sällan vi båda vill men vi får aldrig tiden med det, men nu som vanligt sa vi att förhoppningsvis ska vi träffas på tisdag igen :).

Imorgon är jag också ledig och då ska även hjärtat iväg och ha lite manstid men en vän och jag och barnen ska ha fredagsmys för oss själva och som det ser ut nu så blir det en massa godis och film om nu min käre son förtjänar det eftersom han var dum mot en kille i skolan idag, men både jag och fröken pratade med honom och jag tror han förstår nu att man inte får säga det han sa till andra utan att dom blir sårade. Sexåringar är inte lätta inte ibland förstår jag inte vad som händer inne i hans lilla huvud.


Nu till lyxfällen :-)


Pöss på er ..

//Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback