Söndag.

Ligger i soffan med en kopp te och försöker pigga upp mig. Det var ett tag sen jag var dålig men fy vad jobbigt det är, hatar att inte kunna andas med näsan.

Igår började dagen med kevins hockeyskola och redan då kändes det som om jag bara ville stanna i sängen men vad gör man inte för sina barn :).
Efter det så åkte vi hem till bästa svägerkan för kusinerna ville leka och jag slängde i mig en kopp kaffe och sen blev det en sväng till farsta med Em och jag passade på att kolla på galaxyn igen och är nästan helt hundra på att det blir en sån, måste bara vänta på att hjärtat åker och köper en till mig eftersom vi valde att ta det på hans media markt kort, kanske imorgon :).

Linnea åkte hen till mamma och sov och jag och Kevin hade en super mysig kväll i soffan med popcorn och finns i sjön (har alldelles för lite sån tid med honom )

Senare kom bästa svägerkan över och bubblet öppnades, hade riktigt trevligt och trodde att jag kunde stanna i min soffa och må halv dåligt men hon ville upp på puben och vad gör man inte för dom man tycker om :) så det var bara att sätta på sig ett ansikte och gå upp, och när vi väl kom så såg jag ett bekant ansikte som jag inte sett på jätte länge, mitt i klungan så stog söt Elli. Så allt som allt var det en riktigt bra dag förutom att jag mådde som jag gjorde och idag blir det tebjudning hos bästa moster och träffa släkten men innan det ska jag till stallet för att se min dotter få göra något som hon älskar och det är att rida :-) 


Det är bara att bita i ..



Puss på er

//Di 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback