Beslutångest.

Usch va jobbigt det blev. Ligger i sängen och funderar väldigt mycket på mitt hem och de projekt man har och vad man vill göra. Och nummer ett just nu är en öppen spis som jag har oöppnad i min klädkammare som jag sponat köpte på ellosrean för väldigt länge sen.  Vill gärna få upp den men för det första så måste man ha en skyddsskiva mellan spisen och väggen och det är inget jag har och vet ej om jag ska ta mig i kragen att fixa samtidigt som jag funderar på om jag nu verkligen vill ha upp spisen på väggen, det kanske inte blir så bra som jag har tänkt mig den kanske bara tar en massa plats för annt jag kan ha på den väggen och det blir fult.

Ja jätte svårt är det menar jag kan ju sälja den och köpa nått annat fint för pengarna tex barnens skrivbord eller ja nått som jag vill ha och inte funderar på kanske nya stolar till köket.

Hur som hellst så är det ett super svårt beslut men så här ser den ut iallafall


Snälla hjäälp mig..


//Di

Kommentarer
Lie säger:

Min åsikt fick du på fb :)

2010-09-16 | 10:16:05
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/
Pempa säger:

Sälj den!!! =)

2010-09-16 | 21:55:34
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback