Saknar.

Idag har jag varit på en shopping tur med min bästa Em. Hon skulle leta höststövlar men det slutade med att det bara var jag som handlade, två par faktiskt ett par  med lägre skafft och ett par med högre. 

Under tiden vi gick runt i sickla och handlade och sedan beställde mat på donken för att köpa hem kom jag på hur mycket jag faktiskt saknar henne. Förut hade vi jämt en massa tid ihop för både roligheter och mysdagar, ibland behöver man bara träffas och få prata av sig eller bara att sitta och inte göra nått och ibland bara få fåna sig och skratta tills man gråter , idag hade jag verkligen behövt en sådan dag. Vet inte vad det är men har kännt mig trött och låg på sistonde och bara missnöjd på saker runt om kring mig och hoppas på att det bara är en fas och inget som får för sig att stanna.

Men det jag ska göra nu är lägga barnen och sedan lägga mig i soffan alldelles för mig själv och titta på alla Twiligt filmerna  :-) och komma ihåg att det är okej att spendera en kväll ensam, och faktiskt njuta av det.


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll

Puss på er 

//Di


 

Kommentarer
Pempa säger:

Sötnos! Jag saknar dig med.. Vi får ta nästa helg och mysa ihop oss. Appletinis och skitsnack :) pöss på skinkan!

2010-09-11 | 01:07:13
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback