Shit va dålig jag är...

Känner mig ganska dålig på att uppdatera och skriva meningsfulla inlägg, just nu blir det bara lite vad jag gör just nu och lite dåliga bilder. Skulle vlija skriva mer om vad jag tycker och tänker och roliga saker som händer mig inte bara det här vardagspratet, idag är jag ledig, idag har jag shoppat eller bara typ oj va trött jag är.
Sjukt tråkigt. Jag menar jag är ju fan förälder det händer ju sjukt mycket bara där man kan skriva om men det gör jag ju inte, tror jag har ett gammalt inlägg på att jag vill sälja mina barn på blocket men det är nog det ända. Nä det känns inte som om jag får fram den person som jag är i vanliga fall i skriverit jag kan ju faktist vara ganska lustig och få för mig konstiga saker så varför skriver jag inte om det eller tex när jag är ledsen eller as förbannad, varför skriver jag inte om det.


Aaaa blir tokig shit va tråkig jag är, hur ska jag lägga upp det ....

Kan ju börja med att det blir svårare för att min älskade Iphone har blivt STULEN. Tårarna rinner !!!


//Di...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback