Shopping begär...

Nu känner jag mig instängd, dottern min är sjuk vilket betyder att jag är inlåst. Inlåst och inte kan ta mig iväg och shoppa. Hade ju planerat att åka till Ikea och sedan shoppa skor till mig och Linnea men nej då nu sitter jag här i soffan och det bara kliar i hela kroppen.

 Vill spendera pengar, Vill ta i fina saker.

Både Ellos och H&M sidorna är uppe och fylls med saker som jag vill ha men där tar det ju för det först flera dagar för att få hem det och sedan så slutar det alltid med att jag tar det på konto och om det är nått jag lovat mig själv är att inte handla på konto längre, även om det skulle vara så lätt och kliet i kroppen skulle försvinna.


Fy va jobbig det är får börja städa  så jag blir sysselsatt (nej just det min dammsugare är sämst och har inga dammsugarpåsar) måste köpa en ny dammsugare, en fin och en riktigt bra är sjukt trött på allt äckligt damm här hemma.

Slänger in lite tvätt och tar en kopp kaffe så länge och hoppas att det här begäret lägger sig.


Har ni sett vilka fina skor jag ska köpa till mig och Linnea. (LÄNGTAR)

Linneas

Mina



Puss på er


//Di

Kommentarer
Lie säger:

Dom undr eär från hm va? säg till när du får dom så ja kan prova, tänkte oxå köpa dom :)

2010-09-09 | 18:38:51
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback