Tungt att andas just nu.

Idag börjar jag klockan 15.00 så just nu sitter jag i soffan och kollar på våra bästa år snart ska jag sätta på kaffe. Hjärtat mitt är iväg med grannen på säkerhetsmässan och barnen i skolan och på dagis så jag är helt själv och det är verkligen behövligt.
Jobbar på att få hela helgen barnfri så jag kan få andas ut och bli av med den här otåliga sidan jag har samlat på mig, det känns som om allt barnen och hjärtat gör allt fel men det är inte deras fel utan mitt, har inget tålamod alls just nu och känner mig bara instängd och det går ut över dom , just nu känner jag mig som världens sämsta mamma och flickvän och att bara tänka så här ger mig sjukt dåligt samvete.

Ifall helgen blir barnfri så kommer jag att spendera dagarna och kvällarna med bästa Em och sen får man se vad som händer och det är det som känns så skönt. Det kan vara att bara ligga på soffan och ha hemma kvällar utan att höra ordet mamma 100 gånger på en halvtimme/timme till att vi kanske vill åka in till stan och röja eller bara sätta oss någon stanns och prata skit och titta på människor. Ja nått sånt iallafall men just nu ser det inte så ljust ut kan hända att jag bara får barnvakt på fredag för både jag och hjärtat slutar 20.00 men hoppas fortfarande.


Hoppas ni får en bra dag 


//Di 

Kommentarer
Lie säger:

Hur går det med det då? Kanske jag kan hjälpa till litegranna? Puss

2010-09-15 | 11:21:40
Bloggadress: http://luckylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback