Va fan gör jag nu ?

FAN!!! jävla skit har nyss pratat med folksam om min stulna telefon och det visar sig att jag får skylla mig själv som la i från mig den. Försäkringen täcker bara om den har blivit tagen hur min hand eller ur min väska som jag måste hålla nära mig.

Så jävla arg, var hos en av mina närmsta vänner och vi var nio personer där fem av dom som jag inte kände så visst var väl lite för godtrogen att lägga telefonen på bordet men va fan inte trodde jag att den skulle försvinna och specillet inte att hemförsäkringen inte skulle täcka det. Har gått och varit ganska lugn under veckan men nu känns det som om jag ska gå av, det är liksom 7000 kronor som bara är borta och ärligt så älskade jag den telefonen. 

Kan säga att tårarna rinner av både ilska och sorg...



FAN!!!!!


//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback