En kärleks historia.

Idag för 11 år sedan träffade jag min prins.

Det var valborgsmässoafton 2000 och som vanlig var det fest i Vidja och vi hade bestämt att vi kanske skulle träffas upp under kvällen men inget var bestämt då vi var på två olika ställen.
Vilket fall som hellst när vi väl träffades upp så kom det även fram en annan vän till honom och då tog han tag i saken och presenterade mig som han flickvän vilket gjorde att jag tappade hakan, men visst log jag inombords.

Vi hade tidigare varit tillsammas under ca en månad men inget allvarligt. Vi träffades genom hans underbara bror som valde att skicka sin lillebror på fest istället för han själv, vilket jag så klart tackar för idag,  men efter lite bravader gjord vi slut och jag trodde inte att det var så att vi skulle bli tillsammas igen, jag hade fel :-).

Vi har haft det kämpigt under våra år men det finns ingen annan människa som kan få mig att känna mig så hel som han faktiskt gör.

Han är min bästa vän, älskare och partner och far till mina barn och jag bara vet att det är han jag kommer att bli gammal med.

Jag älskar dig Joakim Färenstedt!!! och jag ser  så fram i mot de kommande 11 år som vi kommer att spendera med varanndra.



Kommentarer
Kajsa säger:

Vad fint! Är så lättrörd, kan nästan inte läsa sånt här ;-) Kram /Kajsa

2011-05-16 | 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback