Fredagsmys or not.

Sitter i soffan och försöker att känna lugnet efter en veckas arbete, men jag har två vilda pojkar i soffan som tycker att brotting och att reta varandra är så mycket roligare än att ta det lungt.

Nu förstår jag verkligen min mamma när hon satt i soffan och separerade på mig och min låtsas pappa då vi alltid retades och slogs och på nått sett hamnade hon alltid i mitten.

Det är minnen det, jag minns ibland att jag jagade honom så han var tvungen att låsa in sig på toaletten :-) ja jag skulle väl kanske också vara rädd för mig som sexåring mitt smeknam var ATTACKDYKAREN.

Så här ser våran fredagskväll ut, hur ser det ut för er ?

Puss på er !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback