Känner mig kvävd i mitt eget hem.

Står på jobbet just nu, min fristad. Hade en väldigt jobbig natt där jag inte kunde sova speciellt pågrund av en massa jobbiga tankar som spökade i huvudet.

Mitt hem eller mitt liv där hemma känns just nu som en stor trasselboll, jag är så less på allt som har med hemmet att göra och det som gör mig ont är att det var ju under semestern jag skulle styra upp allt.

Jag vet att det inte alltid kan vara bra men när det går så lång att jag bara behöver kliva inannför tröskeln så knyter det sig i magen så  det känns piss.

Familjen min hur mycket jag än älskar dom börjar också att gå på mina nerver.

Det jobbigaste av allt är att det finns ingen lust alls till kvalitetstid utan tv och andra är så mycket roligare så mycket viktigare, men jag då jag ska bara finna mig i att vara mamma och en jäkla städtant, jag behöver ingen uppmutran eller kärlek. Jag är bara en gnällkärring.

Är så sjukt rädd att detta kommer att ta bort mitt pirr i magen, jag älskar att det fortfarande pirrar i magen men just nu hugger det bara och det är väldigt otrevlig känsla.

Vet att det är mycket gnäll just nu men va fan jag saknar mitt liv. Det ända jag nu ser fram i mot det är att all semester är slut och barnen är tillbaka i skolan och att man får tillbaka alla rutiner för jag håller fan på att gå under.

Vet inte vad som hände den här sommaren men på ett sätt känns det som om jag lika gärna hade kunnat jobba om det inte var att mina barn behövde sommarlov.

Tack för att jag fått spy lite galla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback