Äntligen var det dags för helg.

Ligger just nu i sängen och försöker få kraft att ta mig upp.
Det är fredag och idag ska jag jobba och sedan är det fredagsmys med världens bästa granne.

Jag hade hoppats på en lugn och oplanerad helg men så blev inte fallet.

Lördag: Kevin hockey träning 12-13
Städa och fixa hemma
Glöggmingel hos bäste Em 18.00

Söndag: Kevin hockeymatch Nacka samling 8:00
Kevin hockeymatch Tumba samling 11:00

Även om det kommer att vara fullt upp så tycker jag att det ska bli väldigt trevligt att heja på min son och mina ögon kommer att vara bara på honom då lille Fis ska ha lite kvalitets tid med sin fina gudmor.

Det blir nog en bra helg det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback