Livet från den ljusa sidan.

Då var helgen över och jag har nu jobbat första dagen på veckan. 
Helgen var helt underbar, lördagen började ju med hockeyskola och sedan blev det fika med finaste svärmor. Kvällen spenderdes hos min käraste svägerska och det blev middag, tårta, melodifestivalen och bubbel. Kom väl hem där vid fyra tiden någongång.
Söndagen började väldigt trött men efter lite kaffe och städ var jag människa igen.
Fick fikabesök av bästa Em och Paprik och vi bestämde oss för att äta tacos tillsammans =) mycket bra beslut. Hade det super mysigt under söndagskvällen och det var riktigt trevligt att få umgås med min bästa vän, är inte så ofta längre.

Nu jobbar jag hela veckan och även helgen och det är fullt upp som vanligt men på fredag ska min käre son på sin första klassfest så det ska bli jätte spännande =)



Dags att slå sig ner i soffan och se top model ...


Puss

// Di

Kommentarer
Anonym säger:

Det var jätte mysigt att träffa dig med gumsan. <3

2011-02-07 | 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback