Partysugen....

Sitter nu hemma och tar mig ett gals vin och hjärtat mitt har tagit sig in mot stan. Känner en stor avundsjuka då jag själv är väldigt sugen på en riktig partykväll.

Kan inte riktigt komma ihåg när jag var ute och hade en riktig bra kväll med bra musik och dans och det är nått min kropp längar efter. Om inte annat så saknar jag mina tjejer där vi sitter hemma och snackar en massa skit och bara är och man vet inte vart kvällen slutar.

Har nu slängt iväg ett sms till min kära vän Em om att kanske imorgon är en toppen kväll med fest då jag älskar att förfesta till melodifestivalen och det får en på väldigt gott humör och vem vet kanske t.o.m finns fler som är sugna  ;-)




puss på er

// Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback