Se dig för idiot!

Måste nämna en incedent som hände mig förra veckan.

Jag går i min lilla egna värld på väg till tåget efter jobbet och uppdaterar mig lite på facebook och när ska ska gå över ett övergångsställe så väljer jag så klart att gå och inte stanna "eftersom det är ett övergångsställe" men känner väl att bilen kommer lite fort så jag börjar tveka halvvägs ut och bilen tvär stannar och jag går över, men sen har bilen mage till att stanna bilen lite längre fram för att skrika på mig att jag är dum i huvudet som inte tittar mig för. Vilken jävla IDIOT vem är det som ska titta sig för han var på väg att köra på mig på ett övergångsställe och han försöker övertyga mig om att jag ljuger, men för fan vänd dig om och titta så ser du skylten!!!


Åh jag va så arg att jag t.o.m vågade skrika tillbaka för jag visste att jag hade rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback