Fredagskväll.

Är på jobbet och väntar på att få låsa och gå hem men våra byggkillar är fortfarande kvar och bygger upp våran panel och jag springer runt och grundmålar allt. Känner nu att det är dags för kroppen att ta sig hem och vila lite då jag har tio arbetsdagar kvar till innan jag kan vara ledig.

Det går framåt i butiken och det kommer att bli så fint när det är klart men det är mycket kvar. Vi kommer att börja med den lilla delen och sedan efter det tar vi den stora vagnsdelen.

Butiken har världens guldläge då den ligger vid drottinggatan mitt i city och jag ser verkligen fram i mot att det kommer att strömma in kunder och även turister på sommaren.

En liten uppdatering iallfall dags att återgå till målandet ..


Ha en mysig fredagskväll


//Di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback