Med det dåliga kommer det nått bra.

Idag värker både min nacke och höft och jag är sjukt trött. Sömnen är inte den bästa just nu och det är både av bra saker och dåliga saker. Orkar inte riktigt gå in på det just nu men var med om en väldigt jobbig sak förra söndagen och det har väl inte riktigt släppt än men sedan efter det så har det hänt något jätte spännande så jag tänker med det dåliga kommer det något bra och det var precis det som hände nu. Kommer gå mer in på det i ett annat inlägg.

Ikväll kommer kusinvitamin hem till hem till mig för lite häng, bästa Em kommer kanske också så det kommer att bli en mysig fredagskväll sen har jag en ledig helg framför mig och har inga som helst planer, kan tänka mig en bio med barnen kanske  =)


Puss på er 


//Di 

Kommentarer
Annelie säger:

Nu har ja hittat hit oxå =) Ska bli roligt att följa! Kram påre

2011-01-09 | 17:57:25
Annelie säger:

Nu har ja hittat hit oxå =) Ska bli roligt att följa! Kram påre

2011-01-09 | 17:57:36
Annelie säger:

ooops =)

2011-01-09 | 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback