Är hemma....

Med min lilla fis som är dålig. vet inte vad det är för fel men det började när vi kom hem från grillningen igår och hon helt plötsligt bara stört gråta och när jag frågar henne vad det är så svara hon att hon har ont i pannan.

Så det blev till att vara hemma idag och nu ligger hon på soffan och gör inte så mycket väsen av sig, tycker så synd om henne.

Kan ju ärligt säga att jag mycket gärna hade velat vara hemma idag men inte för att se henne så utsliten och trött utan mer för att få ligga på stranden och känna av sommaren.

Jaja jag kan ju säga att jag har massor med saker jag kan fixa med här hemma så sysslolös är jag inte, jag har kastat massor med soppor, tagit ut utebordet och gjort iordning på ute platsen, dammsugit och sedan blir det till att rensa byrån lite.

Det är även dags att göra sig en kycklingsallade till lunch och som det ser ut så blir det även tjejkväll med bubbel och skvaller på bryggan i kväll :-) blir hur mysigt som hellst bara min tös blir lite piggare.

Ha en bra dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback