En liten update.

Sitter i soffan och leker med våran nnya Sony Valio dator. Vi har ju haft en seg liten Acer men känner att den gjort sitt så den kommer att hamna i barnens rum så kan dom leka och spela på den så slipper den nya bli sabbad :-).
Igår var Em här och vi hade en sex and the city maraton med både film ett och två och jag kan säga att jag hade helt glömt bort hur bra dom är, och det var riktigt mysigt att ha lite kvalitets tid med min bäste vän utan våra män och det som gjorde det lite bättre var att dom även sov över så vi fick även äta en härlig frukost tillsammans som förr i tiden :-) .
I fredags firade jag in semestern med granndamerna och barnen, det blev lite bubbel och även tacos. Vi hade det väldigt trevligt, känner att det är en riktig lyx att ha så vänner så nära.
Lördagen spenderades med Bonus familjen och vi firade in semestern med middag och drinkar på Olerys, kom hem vid halv fyra efter en nattlig promenad hemåt från Farsta strand.
Söndagen blev det middag (grill) hos svärmor och kände verkligen att det var länge sen vi sågs, och nu längtar jag till hon och jag ska åka upp till Norrtälje med barnen för att hälsa på några bekanta till henne och bara mysa.
Så det var en liten uppdatering på helgen och även denna måndag.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback