Semesterkänsla.

Det känns som om jag har hamnat i något semestermode då jag var ledig torsdag till söndag förra veckan och det har varit helt fantastiska dagar. I torsdags hade Kevin sin första skolavslutning och ja jag kanske blev lite tårögd av att se min stora pojke stå på scenen och sjunga. Efter skolan åkte jag och kevin ner till min mamma i vidja med finaste grannen och hennes dotter. Där blev det mys med sol och bad för att senare äta middag i hop hemma i Skogås.



I fredags så var vi alla lediga och då var det mot min käraste svägerska för lite sol, bad och mat, hon hade även fin besök av bästa svärmor och det var riktigt mysigt. Efter riktigt god mat och lite vin och bubbel gick jag och barnen hem vid 23 tiden och vi fick med oss en lite kompis som vi skulle vakta  mellan lördag till söndag och den kompisen heter Qiara och en amstaff.

Lördag morgon tog vi oss ute till min mamma vid 10 tiden och där var det åter sol och bad som stod på schemat, det var runt 30 grader varmt så det blev mycket skugga också men kan stolt säga att jag tog mitt första dopp och det var inte allt för kallt.
På stranden hade vi även sällskap av våra finaste vänner Em och Paprik.



På kvällen var det dags för klassik vidja fest, 25 års fest faktiskt och det var riktigt trevligt och roligat att träffa alla härliga människor som man tyvärr oftast bara träffar under sommartid.

Söndagen bestod av relaxläge och för första gången på länge kände jag ingen söndags ångest, jag nästan längtade till att få jobba på måndagen. Så det blev lite thaimat och film med våra finaste vänner och sedan sova sängen.

Ja dom här dagarna kommer att sitta kvar länge och jag hoppas att det här lugna i mig stannar kvar då det känns så jäkla bra.

Puss på er och ha en fortsatt bra vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback