Beslut ångest.

Hur jäkla svårt ska det vara att bestäma sig över saker och ting, jag är fan helt jävla värdelös på det iallafall. Det kan vara allt i från vilken hårfärg jag ska ha till vilket textsnitt vill jag ha på bloggen t.o.m så tänker jag varje dag på vilken färg jag vill ha på mina gardiner och om det verkligen är just den färgen jag vill ha. Just nu sitter jag och tänker på vilken färg jag ska ha på kuddarna till den nya soffan och jag blir galen, lila ? grön ? turkos? kanske ska ta några av dom 24 kuddar och fodral jag har i klädkammaren ? eller så kanske jag köper nya. AAAA BLIR GALEN! jag måste fan vara sjuk för soffan kommer ändå inte förns om 6 veckor.

Vilken färg är eran favorit färg ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback